Час карантину спонукав педагогів Іллінівської ОТГ до удосконалення інформаційної компетентності та фахової майстерності.
Як зорієнтуватися в інструментарії для дистанційної роботи? Як організувати зворотній зв'язок з учнями та змотивувати їх до самоосвіти під час карантину? Як раціонально використати час та підвищити професійну компетентність педагогів? Це лише частина запитань , що були опрацьовані 31.03.2020р. під час роботи творчої педагогічної лабораторія учителів інформатики в форматі онлайн- чату за темою : «Цифровий інтелект учителя НУШ: путівник по цифрових інструментах для ефективної організації і проведення освітнього процесу під час карантину ». Працювали активно та плідно : відпрацювали основи створення та можливості застосунків: Google Classroom,Classtime, Mozaik education, LearningAppse.org, Desk, Zoom для дистанційного навчання.
Як оцінювати роботи учнів під час дистанційного навчання? Поради , питання та відповіді за посиланням