Календарно-тематичне планування уроків інформатики 5 клас І семестр 2016-2017н.р.( 1 година на тиждень)
№ уроку |
Дата за планом |
Фактична дата |
Зміст уроку |
примітки |
Тема1.Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів.(6 год) |
||||
1 |
|
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Інформаційні процеси та системи. |
|
2 |
|
|
Повідомлення, дані, інформація, шум. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
|
3 |
|
|
Комп’ютери та їх різновиди. Складові комп’ютерів та їх призначення.
|
|
4 |
|
|
Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики), операції над ними. |
|
5 |
|
|
Практична робота1. Операції над об’єктами файлової системи(файлами, папками, ярликами)
|
|
6 |
|
|
Практична робота2. Операції над об’єктами файлової системи (файлами, папками, ярликами)
|
Тематичне оцінювання |
Тема 2.Цифрові мережеві технології.(4 год) |
||||
7 |
|
|
Локальна мережа, використання мережевих папок. |
|
8 |
|
|
Пошук відомостей у мережі Інтернет. Безпечне користування Інтернетом. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету. |
|
9 |
|
|
Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету. |
|
10 |
|
|
Практична робота 3. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою |
|
Тема3. Текстовий процесор.(6 год) |
||||
11-12 |
|
|
Повторення правил уведення, редагування та форматування тексту (символів, абзаців), додавання малюнків із файлу та їх форматування. Додавання, редагування та форматування таблиць. Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друкування. Друкування документа |
|
13 |
|
|
Сторінки документа та їх форматування. |
|
14 |
|
|
Підготовка документа до друкування. Друкування документа |
|
15 |
|
|
Практична робота 4. Уведення, редагування та форматування тексту (символів, абзаців), додавання малюнків із файлу та їх форматування. Додавання, редагування та форматування таблиць |
|
16 |
|
|
Комплексна практична робота Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою, редагування та форматування тексту, друк документу . |
Тематичне оцінювання. Семестрова оцінка |
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків інформатики 2 клас
І семестр 2016-20178н.р.( 1 година на тиждень)
Підручник: Г.В.Ломаковська Сходинки до Інформатики; в-во « Освіта» 2012р.
№ уроку |
Дата за планом |
Фактична дата |
Зміст уроку |
примітки |
Тема1.Інформація.(5 год) |
||||
1 |
|
|
Інформація. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика». |
|
2 |
|
|
Сприймання людиною інформації.Властивості інформації. |
|
3 |
|
|
Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. |
|
4 |
|
|
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації. |
|
5 |
|
|
Пристрої для роботи з інформацією. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики |
Тематичне оцінювання |
Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої (6 год ) |
||||
6 |
|
|
Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. |
|
7 |
|
|
Робочий стіл. Значки робочого столу.Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. |
|
8 |
|
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво). |
|
9 |
|
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання. |
|
10 |
|
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів. |
|
11 |
|
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
|
Тема 3.Інтернет (9 год) Тематичний блок 1.(5 год) |
||||
12 |
|
|
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті |
|
13 |
|
|
Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. |
|
14 |
|
|
Вкладки браузера. Посилання. Закладка. |
|
15 |
|
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті.Інформація для дітей та для дорослих |
|
16 |
|
|
Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок. |
Семестрове оцінювання |
ІІ семестр Тема 3.Інтернет (9 год) Тематичний блок 2.(4 год) |
||||
17 18 19 |
|
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. |
|
20 |
|
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах. |
|
Тема 4.Графіка (7 год) |
||||
21 |
|
|
Поняття ком’ютерної графіки.Програми для створення за змінювання графічних зображень. Створення зображень. |
|
22 |
|
|
Зображення з геометричних фігур. |
|
23 |
|
|
Змінювання готових зображень. |
|
24 |
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
25 |
|
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
|
26 |
|
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
|
27 |
|
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень |
|
Тема 5.Команди та виконавці (8 год) |
||||
28 |
|
|
Команди та виконавці. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. |
|
29 |
|
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
|
30-31 |
|
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
|
32 |
|
|
Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. |
|
33-34
|
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
|
35 |
|
|
Узагальнююче заняття |
|
Календарно-тематичне планування уроків інформатики 3 клас
І семестр 2016-20178н.р.( 1 година на тиждень)
Підручник: Г.В.Ломаковська Сходинки до Інформатики; в-во « Освіта» 2013р.
№ уроку |
Дата за планом |
Фактична дата |
Зміст уроку |
примітки |
||
Тема 1. Ін тернет ( 7 год) |
||||||
1 |
|
|
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. |
|
||
2 |
|
|
Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
||
3 |
|
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. |
|
||
4 |
|
|
Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки. |
|
||
5 |
|
|
Ключові слова для пошуку (на прик-ладах знайомих текстів з природо-знавства, літературного читання, інших предметів). |
|
||
6 |
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
|
||
7 |
|
|
Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
Тематичне оцінювання |
||
Тема 2.Людина та інформація ( 5 год) |
||||||
8 |
|
|
Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
||
9 |
|
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією |
|
||
10-11 12 |
|
|
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
|
||
Тема 3. Графіка ( 4 год) |
||||||
13 |
|
|
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
||
14 |
|
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
||
15 |
|
|
Створення та змінювання простих зображень. Доповнення малюнка підписом чи коментарем. |
|
||
16 |
|
|
Створення зображень з геометричних фігур |
Семестрове оцінювання |
||
ІІ СЕМЕСТР Тема 4.. Алгоритми і виконавці (7 год) |
||||||
17 |
|
|
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. |
|
||
18 |
|
|
Складання алгоритмів для виконавців. |
|
||
19-20 |
|
|
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. |
|
||
21-22 |
|
|
Порядок виконання команд виконавцем.Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
||
23 |
|
|
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
||
Тема 5 Текст ( 7 год) |
||||||
24 |
|
|
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. |
|
||
25 |
|
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
||
26 |
|
|
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
||
27 |
|
|
Основні команди редагування: вирі-зати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
||
28 |
|
|
Доповнення текстів зображеннями. |
|
||
29 |
|
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
|
||
30 |
|
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
||
Тема 6 Презентації( 5 год) |
||||||
31 |
|
|
Доповідач/доповідачка та презент-тація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентував-ня. Середовище створення презентацій. |
|
||
32 |
|
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
||
33-34 |
|
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
||
35 |
|
|
Узагальнююче заняття |
|
||
Календарно-тематичне планування уроків інформатики 4 клас
І семестр 2016-20178н.р.( 1 година на тиждень)
Підручник: Г.В.Ломаковська Сходинки до Інформатики; в-во « Освіта» 2014р.
№ уроку |
Дата за планом |
Фактична дата |
Зміст уроку |
примітки |
||
Тема 1Графіка (7 годин) |
||||||
1 |
|
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. |
|
||
2 |
|
|
Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. |
|
||
3 |
|
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
|
||
4 |
|
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
|
||
5 |
|
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
|
||
6 |
|
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
|
||
7 |
|
|
Створення колажу із зображень. |
|
||
Тема 2.Текст () |
||||||
8 |
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
|
||
9 |
|
|
Середовище текстового редактора. |
|
||
10 |
|
|
Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
|
||
11 |
|
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
|
||
12 |
|
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
|
||
13 |
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах. |
|
||
14 |
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
|
||
15-16 |
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами |
Тематичне оцінювання Семестрова оцінювання |
||
ІІ семестр |
||||||
Тема 3.Співпраця в Інтернеті (5 год) |
||||||
17 |
|
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
|
||
18 |
|
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
|
||
19 |
|
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
|
||
20 |
|
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/ однокласницями продуктів. |
|
||
21 |
|
|
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці. |
|
||
Тема 4.Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7 год)
|
||||||
22 |
|
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
||
23 |
|
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.Алгоритми з циклами. |
|
||
24 25 26 |
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
||
27-28 |
|
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
|
||
Тема 5.Інформація (7 год) |
||||||
29 |
|
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. |
|
||
30 |
|
|
Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
|
||
31 |
|
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
|
||
32 |
|
|
Пристрої введення та виведення інформації. Зберігання інформації. Носії інформації. |
|
||
33 |
|
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
|
||
34 |
|
|
Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
||
35 |
|
|
Узагальнююче заняття |
|
||
Календарно-тематичне планування уроків інформатики 5 клас І семестр 2016-2017н.р.( 1 година на тиждень)
Підручник:
№ уроку |
Дата за планом |
Фактична дата |
Зміст уроку |
примітки |
Тема1.Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів.(6 год) |
||||
1 |
|
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. Інформаційні процеси та системи. |
|
2 |
|
|
Повідомлення, дані, інформація, шум. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
|
3 |
|
|
Комп’ютери та їх різновиди. Складові комп’ютерів та їх призначення. |
|
4 |
|
|
Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики), операції над ними. |
|
5 |
|
|
Практична робота1. Операції над об’єктами файлової системи(файлами, папками, ярликами) |
|
6 |
|
|
Практична робота2. Операції над об’єктами файлової системи (файлами, папками, ярликами) |
Тематичне оцінювання |
Тема 2.Цифрові мережеві технології.(4 год) |
||||
7 |
|
|
Локальна мережа, використання мережевих папок. |
|
8 |
|
|
Пошук відомостей у мережі Інтернет. Безпечне користування Інтернетом. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету. |
|
9 |
|
|
Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету. |
|
10 |
|
|
Практична робота 3. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою |
|
Тема3. Текстовий процесор.(6 год) |
||||
11-12 |
|
|
Повторення правил уведення, редагування та форматування тексту (символів, абзаців), додавання малюнків із файлу та їх форматування. Додавання, редагування та форматування таблиць. Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друкування. Друкування документа |
|
13 |
|
|
Сторінки документа та їх форматування. |
|
14 |
|
|
Підготовка документа до друкування. Друкування документа |
|
15 |
|
|
Практична робота 4. Уведення, редагування та форматування тексту (символів, абзаців), додавання малюнків із файлу та їх форматування. Додавання, редагування та форматування таблиць |
|
16 |
|
|
Комплексна практична робота Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою, редагування та форматування тексту, друк документу . |
Тематичне оцінювання. Семестрова оцінка |
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків інформатики 10 клас І семестр 2016-2017н.р.( 1 година на тиждень)
Підручник: Й.Я.Ривкінд
№ уроку |
Дата за планом |
Фактична дата |
Зміст уроку |
примітки |
1. Текстовий процесор (10 год.)
|
||||
1 |
|
|
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра. |
|
2 |
|
|
var container = document.getElementById('nativeroll_video_cont'); if (container) { var parent = container.parentElement; if (parent) { const wrapper = document.createElement('div'); wrapper.classList.add('js-teasers-wrapper'); parent.insertBefore(wrapper, container.nextSibling); } } |