Тема:Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи. Властивості об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта, розширення імені. Поняття типу файлу.
Цілі уроку
навчальні: розширити знання учнів про властивості об’єктів файлової системи. Дати означення та сформувати поняття про властивості файлів: тип, ім’я , розширення, шлях до файлу;
розвивати : логічне мислення, увагу, уміння аналізувати та опрацьовувати інформацію, робити логічні висновки;
виховувати : любов до предмета,позитивне ставлення до навчання , уміння працювати в колективі;
сприяти формуванню інформаційної, комунікативної компетентності та компетентності самовдосконалення.
Форми роботи: фронтальна бесіда , робота в групі, практична робота, самостійна робота.
Обладнання: мультимедійний проектор, дидактичний матеріал
Тип уроку:засвоєння знань, умінь, навичок
ХІД УРОКУ
І. Оргмомент
ІІ. Актуалізація знань
Вправа «Пінг-понг» учні називають означення , що стосуються інформатики кидаючі один-одному м’ячика.(Інформація – зрозуміла- графічна- забраження- малюнок-рамка- файл- папка- диск- комп’ютер…)
IІI. Повідомлення теми та завдань уроку
Складання асоціативного куща до поняття файл
|
|
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
- Пояснення вчителем навчального матеріалу. Файл- це пойменований набір даних , такий як программа, може бути створений та використаний программами або користувачами. Файл є основною одиницею зберігання інформації, що дозволє комп'ютеру відрізняти один набір даних від інших. Користувач може витягти дані, що містяться у файлі,змінити або видалити дані, змінити їх ім'я , зберегти , відправити на друк або на електронну пошту.
За способами пойменування файлів розрізняють «коротке » та «довге» ім'я файлу .
Ім’я файлу надає користувач, а розширення встановлюється автоматично в залежності від програми яка виконує даний файл.
- Практична робота на ПК.
Визначення типу файлу, розміру, дати створення розміщення в пам'яті компютера.
- На робочому столі створіть папку «Урок»
- В папці «Урок» створіть папку «Файли»
- В папці «Файли » створіть малюнок «Свято» користуючись программою для сворення малюнків Paint (або іншим графічним редактором)
- Закрийте папки.
- Користуючись програмою «Провідник» знайдіть свою папку та запишіть у зошит шлях до неї.
IV.Узагальнення та систематизація знань
в |
у |
к |
е |
е |
н |
г |
ч |
с |
м |
п |
в |
і |
н |
ф |
о |
р |
м |
а |
ц |
і |
я |
р |
і |
к |
а |
т |
а |
л |
о |
г |
а |
п |
е |
п |
ф |
н |
у |
к |
е |
к |
п |
а |
п |
к |
а |
п |
о |
о |
в |
о |
л |
н |
е |
п |
р |
р |
л |
р |
р |
о |
а |
р |
|
н |
р |
п |
т |
о |
д |
и |
а |
в |
п |
а |
ж |
ф |
а |
й |
л |
т |
р |
і |
п |
п |
а |
е |
і |
д |
ц |
і |
а |
о |
р |
у |
у |
р |
м |
е |
н |
х |
і |
к |
я |
р |
л |
и |
к |
ц |
|
з |
б |
а |
й |
т |
р |
у |
р |
п |
а |
й |
я |
ш |
м |
о |
н |
і |
т |
о |
р |
р |
ю |
п |
т |
і |
ф |
к |
а |
п |
р |
р |
р |
л |
б |
ф |
ь |
р |
п |
о |
с |
и |
с |
т |
е |
м |
а |
В поданій шифрограмі знайдіть слова – терміни , що стосуються теми уроку
V. Підсумки уроку
VІ. Домашнє завдання : Опрацювати навчальний матеріал підручника, скласти сінквейн або загадко за темою уроку.