Вітаю Вас, Гість

 Час карантину   спонукав педагогів  Іллінівської ОТГ до удосконалення  інформаційної компетентності та фахової майстерності.

Як зорієнтуватися в інструментарії для дистанційної роботи? Як організувати зворотній зв'язок з учнями та змотивувати їх до самоосвіти під час карантину? Як   раціонально використати час та підвищити професійну компетентність педагогів? Це лише частина запитань , що були опрацьовані  31.03.2020р. під час роботи творчої педагогічної  лабораторія  учителів інформатики в форматі онлайн- чату за темою :   «Цифровий інтелект учителя НУШ: путівник по цифрових інструментах для ефективної організації і проведення освітнього процесу під час карантину ».  Працювали активно та плідно : відпрацювали основи створення та  можливості застосунків: Google Classroom,Classtime, Mozaik education, LearningAppse.org, Desk, Zoom  для дистанційного навчання.

Як оцінювати роботи учнів під час дистанційного навчання? Поради , питання та відповіді за посиланням